Back to All Events

Strategie módních značek na internetu a sociálních sítích

  • Galerie Českých center 31 Rytířská Prague, 110 00 Czech Republic (map)

Ústav práva módního průmyslu, z.ú. si Vás dovoluje pozvat na seminář „Strategie módních značek na internetu a sociálních sítích“, v jehož rámci vystoupí:

Nikola Pantovič – viceprezident Socialbakers pro Benelux, DACH, střední a východní Evropu, Blízký východ a Afriku.

Nik za dobu více než pětiletého působení v Socialbakers sbíral zkušenosti s různými částmi businessu od vývoje partnerských programů, zakládání týmu Professional Services až po vedení oddělení pro globální podniky, které řídí v současnosti. Nik zodpovídá za chod Socialbakers ve státech Beneluxu, DACH, střední a východní Evropě, na Blízkém východě a Africe. Před nástupem do Socialbakers pracoval Nik pro McKinsey & Company. 

Pavel Škařupa – zakladatel poradenské společnosti Inogami a značky inovativního prádla Treat Wear.

Pavel Škařupa disponuje bohatými zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil přes 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem a inovacemi, a o dva roky později českou značku inovativního prádla Treat Wear.

Seminář je pro zájemce z řad návrhářů a designérů ZDARMA, pro ostatní je vstup zpoplatněn 500 Kč.

Seminář proběhne za podpory Českých center, Rozhodčího soudu při HKČR a AKČR, a portálu Právní prostor.

Přihlášky zasílejte prostřednictvím registračního formuláře níže (počet míst je omezen):

 

Jméno *
Jméno